2014. július 7., hétfő

Chapter four

Meghoztam a következő részt,most nem szeretném húzni az időt ezért csak annyit mondok,hogy jó olvasást kívánok hozzá! :)

S az az ismerős hang nem is akárkitől származott ...Cody volt az,aki nevemen szólogatott.
Szememet egyből kinyitottam és rámosolyogtam,de ő mit keres itt?
*Ó,de hülye vagy!-súgta az a bizonyos belső hang*
-Jól vagy,nem esett bajod?-kérdezte aggódva,de az édes mosoly ott rejtőzött szája szélén.
-Igen jól vagyok!-ültem fel lassan a homokban.
Felém nyújtotta kezét,majd felhúzott és csak álltunk egymással szemben,mélyen a másik szemét bámulva.



"Bolondos játékunkból" Nick szakított ki.
-Jössz vissza a szállodába?Kajás vagyok menjünk már!-mondta Nick.
-Jó,menj előre mindjárt megyek!
-Biztos jól vagy?-kérdezte Cody.
-Persze,teljes mértékben!Semmi bajom.-küldtem felé egy bíztató mosolyt. 
-Van kedved később találkozni?-mosolygott.
-Este 7-kor ugyan itt?
-Itt leszek!Most menj,már biztos várnak a szüleid.
-Szia,akkor este itt!-köszöntünk el egymástól.

~ Este ~ 

-Anya,lemegyek a partra!
-Még is minek?Mindjárt sötétedik,mit csinálsz még ott?-aggodalmaskodott.
-Anyaa!Találkozóm van,légyszíves had menjek el.-könyörögtem.
-Rendben,de időben gyere vissza,mert nem akarom utánad küldeni apádat!
-Ahh,rendben!-forgattam meg szemeimet,majd homlokon pusziltam anyut.
Bementem a szobámba elkezdtem  készülődni,lefürödtem,felvettem egy ruhát,de most nem sminkeltem.



Lementem a partra,vártam pár percet és Cody is megérkezett egy szál vörös rózsával a kezében.
-Régóta vársz?
-Nem,csak 2-3 perccel ezelőtt érkeztem.
-Mmm..tessék ezt neked hoztam.-nyújtotta át a virágot egy puszi kíséretében. 
-Köszönöm,nagyon szép,de nem kellett volna.-mosolyogtam a fiúra.




Leterítettünk egy kockás plédet és leültünk beszélgettünk,Cody egy kicsit megnevettetett.
Hosszasan elbeszélgettünk a nyaralásról meg persze pár alap dologról,amit még nem tudtunk egymásról.
Lefeküdtünk a plédre és belekezdtünk az ég kémlelésébe,figyeltük a csillagokat,a repülőknek a villódzó fényét és közben hallgattuk az óceán morajlását.



Amikor már elég rég óta feküdtünk a pléden az égre való merengésemből az szakított ki,hogy a fiú mellkasán fekszek.
Így feküdtünk a parton,de egyből fel akartam ülni,vagy csak arrébb feküdni,de a fiú nem engedte,visszarántott arra a helyre,ahol az előbb pihentem.



Beszélgettünk tovább,figyeltük a csillagképeket és láttunk egy hulló csillagot. 
-Kívánj valamit!-mondtam.
-Kívántam.De te is kívánj!-hallottam a hangjában egy kis mosolyra utaló jelet.
-Megvolt!Mit kívántál?-fölé hajoltam és vártam a választ,de nem kaptam meg.
Helyette mást kaptam,amin meglepődtem.



-Te mit kívántál?-kérdezett vissza.
-Ezt!-visszacsókoltam.
Csók csatánk után,összepakoltunk ideje menni,mert már elég késő van és nem akarom,hogy apa esetleg értem jöjjön.
-Köszönöm ezt a csodás estét!
-Ugyan,én köszönöm,hogy eljöttél!-mondta,majd homlokon puszilt.
Búcsúként adtam mézédes ajkaira egy puszit,majd beléptem a szállodába,ő pedig elment az ő szállásukra.
Az elkövetkezendő pár napot "együtt" töltöttük,vagyis csak majdnem.
Nick állandó jelleggel a nyakamon volt,ide had jöhessen el velünk meg oda...teljesen leszívja az összes energiámat.
Most azt kérdeznétek mi van Cody és köztem ugye?
Semmi,vagyis csak vagyunk mindenhova egymással megyünk,megtanított szörfözni-bár még mindig nem vagyok profi-elhülyéskedünk és jól érezzük magunkat egymás társaságában.
Igen szinte mondhatnám azt,hogy járunk,de nem teszem.
Nem tudom mi fog ebből kisülni,ha vége lesz a nyaralásnak,ugyan is holnap utazunk haza.
Reggel elkezdtünk bepakolni a bőröndökbe,majd miután azzal végeztünk bepakoltunk a kocsi.
Este megbeszéltem Codyval,mikor indulunk jöjjön ki,hogy el tudjak tőle köszönni,így is tett.
Még volt egy kis időnk,így tettünk egy rövid kört a parton,mindent megbeszéltünk,ők még pár napot maradnak,majd csak utána jönnek haza.
Végül mi is elindultunk a hosszú hazafelé vezető útra.


 ~ One month later ~ 

Egy hónap telt el a nyaralás óta,minden nap beszéltünk telefonon,skypeon vagy személyesen.
Egyre jobban beleszerettem ebbe a fiúba,s kezdem úgy érezni ő is érez irántam valamit,talán a ma esti "randin" kiderül.
Egy egyszerű ruhát vettem fel,nagyon kevés smink,magamra fújtam kedvenc parfümömet-amit egyébként tőle kaptam-és indultam is az étterembe.
Vége van a randinak,a parkban sétálgatunk és leültünk egy padra.
-Jól érezted magad?-kérdezte.
-Soha jobban!-mosolyogtam.
-Ennek örülök,nos bevallok valamit.Amikor a nyaraláson voltunk,tudod Miamiban és elcsattant az az apró csók,szóval azóta úgy érzem valami megváltozott és elkezdtem olyat érezni mint még soha.Szóval csak azt akarom mondani,hogy tetszel és szeretlek!
Teljes mértékben elpirultam,amennyire csak lehet.
-Ezzel azt akarod mondani,hogy..?
-Igen,persze csak ha te is akarod!
-Igen!-mondtam hatalmas mosollyal az arcomon.



Szorosan magamhoz öleltem,majd belekezdtünk csók csatánkba,ami miatt levegő után kapkodva váltunk el egymástól.



  


Ez lett volna a következő rész remélem tetszett,és tudom,hogy még csak most kezd beindulni a blog,de a következő rész 3 komment után hozom majd.Próbáljátok meg összehozni nekem,mert akkor tudni fogom,hogy van értelme folytatni ezt a Balogomat! :) 
Detti

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jo ez a blog. Kerlek folytasd! Hozd gyorsan a kovit! :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik!Sietek a következő résszel,addig nézz be a másik blogomba,ha van kedved! :)
      jbwithmyworld.blogspot.hu

      Törlés