2014. július 29., kedd

Chapter seven

Meghoztam a következő részt,remélem tetszik.Jó olvasást!

-Nem,nincs semmi,csak tudod Justin.Folyton megjelenik a barát nőjével és nem hagy békén,nem is ez idegesít igazán,hanem az,hogy az egész nyaraláson is folyamatosan követtek,ott ettek ahol mi,ott sétáltak ahol mi stb...
-Oh kicsim,nem gondolod,kicsit eltúlzod a dolgokat és a kis ügyből nagyot csinálsz?Meg,ha így is van,nem gondolod,hogy a féltékenység miatt teszi mindezt?-mondta anya.
-Ugyan már,én nem vagyok féltékeny arra a csajra,itt van nekem Cody és nem is kell más,főleg nem Ő!
-Nem,én arra gondoltam,hogy esetleg lehet pont Justin az,aki féltékeny Codyra!Erre nem gondoltál?
-Anya,ugyan már,Cody is énekel és kevesebben mint Justint,de ismerik erre lenne féltékeny?Justin "sikeresebb" mint Cody.-formáltam idéző jelet ujjaimmal.
-Látom még mindig nem érted,arra célzok,lehet arra féltékeny,hogy te nem az ő barát nője vagy,ha nem Codyé.
-Ez hülyeség,de tényleg leszállhatna rólunk.
Lehet,tényleg igaza van anyának és arra féltékeny,hogy nem vagyok az övé,hogy más csókol,más ér hozzám,de akkor,amikor együtt voltunk,miért tette azt velem amit?(!)
Ész:Te teljesen megbolondultál,te Codyt szereted,ő a tied,Justin pedig nem kell,töröld ki a fejedből azt a nevet,hogy Justin Bieber.
Szív:Ne hallgass az eszedre,várj csak,gondolj arra a bizonyos névre.Érzed már?A pillangókat a hasadban,azt,ha meghallod a nevét,rágondolsz vagy csak látod,észre veszed a heves szívverést?Te még mindig őt szereted,az első szerelem soha sem múlik el!
Teljesen összezavart ez a szív-ész játék,inkább bementem,s lefeküdtem pihenni.
Pár nappal később épp az egyik parkban sétáltam Codyval,amikor Justin és a szőke plázacica barát nője jöttek velünk szembe.
-Sziasztok!-köszönt J.
-Sziasztok.-forgattam meg szemeimet.
-Hogy van a szerelmes pár?
-Nincs hozzá sok közöd!-válaszoltam flegmán.
-Mit szólnátok,ha elmennénk este egy dupla randira?
-Most ezt komolyan mondod?-kérdeztem Justint.
-Teljesen komolyan gondoltam!Este 8-kor itt találkozunk,majd innen megyünk tovább.Legyetek itt.
Miután elmentek,csak szemeimet forgatva annyit mondtam Codynak,hogy ehhez az egészhez sem kedvem,sem pedig humorom nincs,ő pedig majdnem hogy támogatta is a randi ötletet,amitől persze teljesen ki voltam akadva.
Haza mentünk,meg ebédeltünk,majd egy kis pihenő,s készülhettünk is az estére.
Nem akartam túl öltözni,de azt sem,hogy úgy nézzek ki,mint aki futni indul,így erre a ruhára esett a választásom.



Elkészültünk mind a ketten,majd itt volt az ideje annak,hogy el induljunk a parkba,ahogy meg lett beszélve.
Pár perccel 8 után érkeztünk meg a parkhoz,s hát a szíves fogadtatás most sem maradhatott el.
-Ideje volt már,mehetünk?-"üdvözölt" Justin.
-Nektek is szép estét.Hova akartok menni?-kérdeztem.
-Van a közelbe egy kínai étterem,jó lesz?-kérdezte J.
-Jaj cica,tudod,hogy nem szeretem sem a nyers halat,sem a sültet,a tengeri herkentyűktől meg rosszul vagyok!-nyávogott Victoria.
-Pizza?-szólalt meg Cody.
-Mehetünk!-válaszoltam.
-De édes,attól meg elhízok,nem mehetnénk máshova?-nyavalygott ismét.
Én csak megforgattam szemeimet,majd egy jót nevettem halkan.
-Majd rendelünk neked valami salátát,vagy nem eszünk.-válaszolta J.
-Na indulhatunk végre?-forgattam meg szemeimet.
Végre elindultunk,mi sétáltunk elöl a másik kettő meg hátul.
Egészen 5 percen keresztül,míg oda nem értünk a pizzériához,csak azt hallottuk,hogy hátunk mögött Victoria nyávog,ő nem akar ide jönni,ő nem akarja ezt,nem akarja azt,már teljesen kikészített.
-Nem hagynád már abba ezt a nyávogást?-ordítottam rá,amin mindenki meglepődött.
-Mit szólsz bele,hogy én mit csinálok?-válaszolt egész normálisan.
-Pff...-visszafordultam,s már a pizzéria ajtajával találtam szembe magam.
Cody kinyitotta nekem az ajtót,előre engedett,majd pofátlanul Victoria előtt szépen besétált utánam.
Udvariasan kihúzta a széket nekem,leült velem szembe.
Justin,Codyval ellentétben nem volt egyáltalán udvarias Victoriával,amin mit ne mondjak,egyáltalán nem voltam meglepődve.



Jó étvággyal elfogyasztottuk a pizzát,ez kevésbé volt elmondható a másik párosról.
-Megbocsájtotok egy percre,ki kell mennem a mosdóba!(?)-kérdeztem,majd kimentem.
-Persze,menj csak.-válaszolták.
Elindultam,majd mielőtt beléptem volna az ajtón,valaki elkapta a derekamat,azt hittem Cody szórakozik velem,de amikor megfordultam,rájöttem mégsem ő van ott,hanem teljesen más valaki.
-Te meg mit csinálsz?
-Ne mond,hogy nem akarod.-válaszolt.
Magához húzott,nekinyomott a paraván mögött lévő falnak és folytatta tevékenységét. 


  

Persze sejthetitek,hogy a mosdóba való kimenetelből semmi sem lett,vagyis miután abba hagytuk,bementem a tükörhöz megigazítani elkenődött rúzsomat,Justin viszont vissza ment a többiekhez rúzs foltosan.
Lassan én is vissza sétáltam a többiekhez,feltűnően nagy mosollyal az arcomon,szerencsére nem vette senki észre Justinon kívül.
-Mi ez nagy öröm?Szabad megtudnunk?-jelent meg kacér mosoly az arcán.
-Semmi különös,csak jól érzem magam,ennyi.
-Neked mitől rúzsos a szád?-kérdezte V J-től.
-Nekem nem is rúzsos a szám,mitől lenne olyan?
-Biztos te voltál az te ribanc,biztos a mosdóba is azért mentetek ki,hogy együtt lehessetek.
-Tudod édes,mindenki magából indul ki,azért mert van pár dolog ami közös bennünk,a szüleink jó módúak stb..,csak tudod veled ellentétbe az enyémek foglalkoznak velem,és ha akarok valamit azért küzdenem kell,s nem teszik elém.Tudom,hogy veled nem törődnek és ez így jön ki rajtad,de azért még nem kéne engem hozzád hasonlítani.Na puszi.-felkaptam a táskámat,majd villámgyorsan ott hagytam az éttermet.
Cody is felállt az asztaltól,de kicsit később ért utol,mivel én eléggé siettem.
Nem tudom elhinni,amikor boldog vagyok végre,neki pont akkor kell újra belépni az életembe,s ha ez a boldogság nem teljes és még mindig oda vagyok érte,ez sem Victoriaval,sem pedig Codyval szemben nem fair.

Ez lett volna a következő rész,remélem tetszett nektek,a kommenteket várom/vagy a +1.Nagyon örülök,hogy már ennyi a megtekintés és ennyi feliratkozó van! <3

2 megjegyzés: