2014. július 18., péntek

Chapter six

Ezt a zenét,nem a szövege miatt párosítom a részhez!.:https://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4 


Reggel,amikor felkeltem,a reggeli már az ágyban várt rám,hogy elfogyasszam.
Cody a fürdőből sétált kifele,leült mellém az ágyra,s együtt fogyasztottuk el az ételt.
Ajkaink csókban forrtak össze,miközben mobilom az éjjeli szekrényen "arccal" lefele rezgett,jelezve,hogy valaki hív,mit sem törődve vele,otthagytam és nem figyeltem rá.



Csatánkat abba hagyva,felöltöztünk és elmentünk szétnézni a városba.
Csodálatos volt,mindenhol pálmafák borították be az utcákat,a rengetek bevásárlóközpont.
Miután vége lett a pár órás városnézésnek,fektam fürdőruhámat és lementünk a partra fürdeni egy kicsit.
Nem volt túl hideg a víz,de meleg sem,inkább pont kellemes volt.
Eleget áztattuk a bőrünket a vízben,így kimentünk a partra pihenni,de ott sem volt nyugtunk.



-Hmm..nem csak az újdonsült szerelmes párral van szerencsém találkozni ISMÉT?-hangsúlyozta az ismét szót.
-Tegnap nem meg lett mondva,hogy kopj le haver?!-válaszolta Cody.
-Nekem is van jogom itt lenni,úgy ahogy nektek is.És látni akartam Brookot!
-Nincs semmi közöd hozzá,hogy mi van vele.
-Igen,nincs semmi közöd hozzám,se máshoz!-szóltam közbe én is.
-Igen is van közöm,hisz a volt csajom vagy cica!-nevette el magát J.
Elkaptam Cody csuklóját és magam után kezdtem el húzni,hogy végre elmenjünk innen.
Egyszerűen azt érzem,hogy teljes mértékben eltaszít magától és nem birok egy légtérben lenni,a másik részem pedig teljes mértékben beleremeg ha meglátja,de ilyen nincs vagy szeret,vagy békén hagy örökre.
"Szeretett",de végül eldobott magától,mint valami elhasznált ruhát,amit a kukába dob,ezért is vagyok most Codyval.
Visszamentünk a szállodába,vettem egy nyugtató fürdőt,ami sikeresen hatott is,majd emlékeztem a reggel kapott hívásra,amit azóta sem néztem meg.
Csak egy telefon szám volt a kijelzőn,de nincs benne a listámba,egész este azon járt az eszem,hogy kié i lehet az a szám,de nem jutottam semmire.
Amikor Cody már javában az igazak álmát aludta,én pedig telefonomat nyomkodtam,kaptam egy SMS-t.


Feladó:Ismeretlen 
"You know you love me, I know you care
Just shout whenever, and I'll be there
You are my love, you are my heart
And we will never ever ever be apart..."

Nem tudom mit akart ezzel mondani az illető,de azt hiszem kezdek rájönni,ki is ő valójában.
Válaszoltam az SMS-re.

Feladó:Brook
Fog már fel,túl vagyok rajtad!Érted?Hagyj békén engem,lépj ki az életemből,foglalkozz a jelenlegi barát nőddel!

Feladó:Ismeretlen(Justin)
Ezt még meg fogod bánni,hogy így viselkedsz velem,cica tudom,hogy még mindig szeretsz. 

Már olyan szinten felidegesítettem magam,hogy végképp nem tudtam álomra hajtani a fejemet.
Reggelig csak forgolódtam az ágyba,majd meghoztam egy döntést.
-Szia kicsim.-mosolygott rám Cody.
-Szia,jól aludtál?
-Igen,de látom te nem aludtál sokat.
-Igen,egyáltalán nem aludtam,de szeretnék kérni valamit!
-Persze,mondd csak.-nézett rám kérdően.
-Szeretném,ha haza mennénk,én már nem bírom elviselni azt,hogy minden nap látnom kell és mindig beszólogat,meg mindenhol ott van ahol mi és már idegesít.-fakadtam ki.
-Persze meg értem,igazából már engem is idegesített,hogy mindig ott van ahol mi.
Összepakoltuk a cuccainkat,majd a reptérre igyekeztünk,felszálltunk a gépre,s a repülőn végre kibírtam aludni magam.
Hazaértünk,anyáék nagy örömmel fogadtak bennünket,még Nick is,amin azért nem kicsit voltam meglepődve,pedig nem voltunk sokáig,csak épp egy hetet.


Kiültünk a teraszra,épp a bögrémből kortyolgatom a teámat,amit anya készített és hallottam,hogy csöngettek,jött a postás,hozta a számlákat meg a szokásos dolgokat.
-Köszönöm Dave,további jó napot!-köszöntem el a postástól.
S mielőtt végleg befele vettem volna az irányt,még hátra fordultam és megláttam őt,ahogy a kocsijával furikázza a barátnőjét,rámnézett,kacsintott,majd tovább hajtott. 
Én is úgy próbáltam tenni,mint ha mi sem történt volna,de sajnos nem jött össze.
-Kicsim jól vagy,van valami baj?-kérdezte aggódóan anya.
-Nem,nincs semmi,csak tudod Justin....


Ez lett volna a következő rész,elég rövid lett,de ez a miatt van,hogy a következő résztől megpróbálom kicsit felpörgetni az események,hogy izgalmasabb legyen és persze hosszabb is,remélem azért tetszett nektek!
Úgy vettem észre,hogy a bejegyzések megtekintésének száma elég jó,de viszont alig érkezik komi.:(
Szeretném,ha ehhez a részhez össze jönne legalább 3 tőletek kapott komment,mert amíg nem lesz meg,nem biztos,hogy hozok részt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése