2014. június 23., hétfő

Chapter Three

Meghoztam a következő részt.A késésért bocsánat,nem keresek kifogásokat és nem fogok mentegetőzni,de most megérkezett,szóval jó olvasást! Detti :)

Mivel a mai napom eléggé fárasztó volt,felmentem a szobámba onnan pedig a saját fürdőszobámba vettem az irányt.Tele engedtem magamnak a kádat jó forró vízzel,beleültem,s kedvenc dalaim hallatán megpróbáltam elengedni magam,ami szerencsére sikerült is.



Kopogásra lettem figyelmes,amit egy hang is követett.
-Kicsim,ha készen vagy gyere az irodámba szeretnék beszélni veled!-mondta apa.
-Rendben,felöltözök és már lent is vagyok!
Kiszálltam a kádból,magamra tekertem a törölközőmet,szekrényem elé sétáltam és kerestem egy pizsamát.Nehezen,de megtaláltam kedvencemet persze a szekrény legalján.



Letotyogtam hulla fáradtan a lépcsőn és apa irodájába igyekeztem.



Kopogtam a hatalmas fa ajtón,meghallva a bűvös szót,kinyitottam azt és beléptem az irodába.Már mindenki ott volt,csak rám vártak.
-Gyerekek,szeretnék mondani valamit nektek.-kezdett bele apa.
-Jövőhéten Miamiba megyünk nyaralni,a szállodát már lefoglaltuk.West Palm Beach-re megyünk a Blue Moon Hotelba.
-Most komolyan ezért kellett abbahagynom a videó játékot?-állt fel Nick a székről.
Milyen jó,egy újabb hét összezárva a családdal,ne értsétek félre,de néha szeretnék úgy igazán egyedül lenni amikor senki nem zavar,csend van és nyugalom.

                                                                     ~ Sunday night ~


-Elizabeth,Nick összepakoltatok már?-kiabál fel anya az emeletre.
-Igen!-kiabáltuk egyszerre. 
Hétfő reggel,pontosabban hajnali 5-kor indultunk a hosszú autóútra apa csodálatos fekete autójával.


 

Nagyjából csak röpke 18 órát leszek a családommal egy légtérbe,már alig várom,hogy megérkezzünk,pedig még csak 3 órája utazunk.Kis idővel később,hogy pontosítsak 14 órával később az öcsém Nick ,már teljesen az agyamra megy.Ki idegelt a hülye,fárasztó vicceivel és azzal,hogy nem hagyott aludni,mert az út mondatni dög unalmas volt,és akkor még szépen is fogalmaztam.Megérkeztünk a szállodához,apa leparkolt mi pedig a recepciós pulthoz igyekeztünk.Teljesen ledöbbentem amikor beléptünk a lefoglalt szobába,pontosabban egy egész lakosztály volt,hatalmas,szép és otthonos.



Mivel elég későn érkeztünk meg épp,hogy csak pár ruhát kipakoltunk és már mindenki a saját ágyában feküdt.
                                                                        ~*~
Már két napja,hogy itt vagyunk,de csak elég unalmas dolgokat csináltunk,sétáltunk a városba étteremben voltunk stb..ma pedig úgy terveztem,hogy a jó időnek örömére lemegyek a partra egy kicsit,persze Nicket is vinnem kell magammal.Leértünk a gyönyörű szép partra ahol szörfösök milliói nyüzsögtek deszkáikkal a kezükben,majd egyenesen a tengerbe vetették magukat,Nick sem tett másképp,így engem magamra hagyva sétálgattam végig a parton.Annyira csábított a víz látványa,de nem úszni akartam,hanem inkább kipróbálni egy új dolgot....a szörföt!Így hát erőt vettem magamon,fogtam egy deszkát és irány a víz,megkerestem Nicket,aki pár hasznos tanáccsal látott el engem mielőtt nekikezdek a hullámok meglovagolásának.Minden simán ment,mindaddig amíg csak kisebb hullámok jöttek,de amikor jött egy nagyobb gondoltam megpróbálom talán sikerül fent maradnom a deszkán,s pechemre nem így sikerült.Az összes vízben és a közelében tartózkodó ember előtt rendesen beégtem,a hullám akkora volt,hogy teljesen maga alá temetett és már csak akkor eszméltem fel amikor a parton feküdtem,s egy ismerős hang folyton a nevemet mondta...s az az ismerős hang nem is akárkitől származott ...

Ez lett volna a következő rész,remélem tetszik és,hogy olvassátok majd!Persze a késésért tényleg elnézést kérek!Következő rész,ha minden jól megy,akkor jövőhét vége fele érkezik,ha nem akkor pedig 2 hét múlva hozom! Detti :)

2 megjegyzés: