2014. június 1., vasárnap

Chapter One

~ 1 hónappal később ~ 


Reggel van ami azt jelenti,megint iskola.Nehezen,de sikerült kiszállnom ágyamból és most irány készülődni,fog mosás,pici smink,ruha már kész is vagyok ezek után pedig irány reggelizni.Táskámat a vállamra kaptam,s már indulhatunk is a suliba,ami a kollégiumtól kb. 5 perc séta.Boldogan sétáltam be a terembe,ahol barát nőm már a helyünkön ülve várt rám.
-Szia,végre már!-fogadott nagy örömmel.

-Szia.-értelmetlen fejet vágtam,s közben adtam arcára 3 puszit.

-Hétvégén lesz nálunk egy kis sütögetés a kertben és szeretném,ha te is eljönnél!

-Nem is tudom,nem szeretem az ilyen partikat.

-Naaa..muszáj el jönnöd!-biggyesztette le ajkait.

-Miért is?-kérdeztem nevetve.

-Ott lesz Justin is,gyere már.-nyaggatott tovább.

-Mi közöm van nekem ahhoz,hogy ő is ott lesz?-váltottam komoly arcra.

-Látom milyen jól el vagytok.

Ekkor Istennek hála,megszólalt a csengő és nem kellett válaszolnom barát nőm hülye feltételezéseire.Megkezdődtek az órák és ahogy gondoltam ez a nap is elég unalmasan telt el,de valahogy a nap vége fele kezdtem egyre rosszabbul érezni magam,hányinger,láz stb.Telefonomat előkaptam zsebemből és telefonáltam az én egyetlen drága apukámnak,aki azonnal autóba ült és jött is értem.Nem tudom mitől van ez,és ráadásul még csak hétfő van így nem bírtam volna ki az egész hetet.Megérkezett az autó,beszálltam és irány az orvos.Megvizsgált,de azt mondta nincs súlyosabb betegség,felírt pár gyógyszert,odaadta az egész heti igazolást és már indultunk is haza.

Felmentem szobámba,bebújtam puha ágyamba,bevettem a gyógyszereket,s aludni próbáltam ami szerencsére össze is jött.


~ Pár nappal később ~

Péntek délután van és már eluntam az életemet is itthon,de még mindig beteg vagyok,már annyira nem vagyok rosszul,már nincs hányingerem,csak hőemelkedésem van.Fel kell hívnom Caitlint,hogy ne várjon a partira,mert nem megyek és amit kigondoltam meg is tettem.Elővettem laptopom és megnéztem pár közösségi oldalt,meg zenét hallgattam azért,hogy ne unatkozzak.Késő este anya lépett be a szobámba egy finom meleg levessel és egy pohár narancslével a tálcán,apró puszit nyomott homlokomra,majd kiment a szobából.

~ Másnap ~

Már biztos javában folyik a sütögetős parti Caitlinnél,s talán ha nem betegedtem volna meg el is mentem volna,de nem így lett.Unatkoztam,így elővettem laptopom és az egyik tinik által kedvelt közösségi oldalt kezdtem böngészni:"ő+ő kapcsolatban állnak,x+y szakítottak,k idézeteket osztogat meg,h+l meg lett jelölve g fényképén..." már ez is unalmas volt,majd megpillantottam egy képet amit barát nőm Caitlin osztott meg.

"A társaság egyik fele" 



Mindenki mosolyog,biztos jó a hangulat meg a társaság is és ahelyett,hogy én is ott lennék itthon tesz tönkre a betegség.Senki nem hívott fel,hogy jól vagyok-e,vagy egyáltalán élek-e még?!Nem sajnáltatom itt tovább magam,lementem a nappaliba,ahol drága öcsém Nick épp ps4-el játszott.
-Beszállsz?-kérdezte.
-Persze.-nevettem el magam.
Tudja,hogy imádok ps-ezni főleg vele,mert akárhányszor játszani kezdünk mindig én győzök.Miután meguntuk a játékot elkezdtünk filmezni,kiválasztottam egy nagyon ijesztő horror filmet,amit még én is itt-ott szememet takarva néztem végig.Már hajnali 1 óra van és még mindig nem tudok aludni,csak bámulom a plafont,nem mint ha segítene valamit.Lementem a konyhába egy pohár narancs juiceért,fogtam egy tál popcornt és leültem a tv elé megnézni még egy filmet,majd amikor már kellően fáradtnak éreztem magam kikapcsoltam a készüléket,felmentem szobámba,s nyugovóra tértem.Reggel,pontosabban délelőtt arra ébredtem,hogy valami borzasztó rosszat álmodtam,valaki üldözött,mindenhova követett,elővette fegyverét én kiáltottam egyet,majd lőtt.Heves szívveréssel ültem fel ágyamon,apa rohant be a szobámba úgy,hogy az ajtót majdnem kitépte helyéből. 
-Minden rendben kicsim?-ült le ágyam szélére. 
-Igen,csak rosszat álmodtam.-mosolyogtam apura. 
Homlokon puszilt,majd kiment szobámból,én pedig elkezdtem összeszedni magam.Már sokkal jobban érzem magam,nincs lázam vagy hányingerem,s miután elkészültem gondoltam elmegyek egyet sétálni,egy ilyen virágos cica nadrágot és egy fehér ejtett vállú pólót vettem fel.


Irány a közeli park,ahol gyerekek milliói játszanak a szüleivel,vagy épp boldog párok sétáltatják kutyáikat,s az idősebb nénik és bácsik hatalmas szeretetet mutatva kézen fogva sétálnak,ami eléggé inspiráló módon hatnak rám,mert arra bíztat,ha egyszer szeretek valakit aki viszont szeret engem,tartsak ki mellette örökké.Mosolyogva figyeltem az eseményeket,s titokban mindent ami megtetszett,vagy épp inspirálónak találtam,megörökítettem mobilom kamerájával.Íme pár kép.







Az utolsó képet pedig haza felé igyekezve készítettem egy idős párról,akik annyira aranyosak volt így együtt,én pedig gondoltam megörökítem.


A nem megfelelő menetiránynak köszönhetően belebotlottam egy fiúba.Helyes volt,szeme kék,haja szőke,ami tökéletesen be volt állítva,teste nap barnított.Mosolya szinte csillogott,ajkai pedig csábítóak voltak.
-Ó ne haragudj!-mondtam.
-Ugyan semmi baj.-mosolygott,majd továbbállt és elment.
Be sem mutatkozott,hmm milyen udvarias Elizabeth te mindig jó pasikat szemelsz ki magadnak.A látottak alapján biztos sportol valamit,ami tuti egy olyan sport amiben a nap sokat éri őt.Talán megpróbálom megkeresni,vagy meg kérdezem Nicket,hát ha ismeri véletlen.



---------------



Ez lett volna az első rész,tudom nem izgalmas,de ezt nem is szántam annak.Megpróbálom a következő részt izgalmasabbra írni,ami lehet többé kevésbé fog sikerülni ezért elnézéseteket kérem.

Kommentelni ér!;)


Detti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése